روزهای من

  • ۰
  • ۰

اطلاع از تخفیف های ایرانسل

در این مطلب به شما از تخفیف های ایرانسل در ماه رمضان مطلع خواهیم نمود.

خرید اینترنتی بسیاری از مشکلات پیشین خرید سنتی را مرتفع نموده است. ایرانسل همواره از جمله شرکت هایی بوده که تلاش کرده با ارائه پیشنهادهای ویژه در مناسبت های مختلف، اصل مشتری مدارای را رعایت نماید.

یکی از خرید هایی که شما می توانید به صورت اینترنتی انجام دهید خرید اینترنتی شارژ ایرانسل می باشد. این بار به مناسبت ماه رمضان، زردپوشان ادعا کرده اند که می خواهند تا ۹۹ درصد تخفیف را در مکالمات کاربران اعمال نمایند، هرچند که رسیدن به این ۹۹ درصد هم شرایط خاصی را می طلبد. در ادامه می توانید بیانیه خبریی که توسط دفتر روابط عمومی ایرانسل در اختیار دیجیاتو قرار گرفته را مطالعه نمایید.

تخفیف های ایرانسل در ماه رمضان

شما با داشتن یک کارت عضو شتاب و رمز دوم آن می توانید به صورت آنلاین برای سیم کارت ایرانسل خود شارژ تهیه نمایید. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، تا پایان ماه مبارک رمضان، مشترکین این اپراتور در سراسر کشور می‌توانند با عضویت در خدمات جزیره هوشمند، تا ۹۹ درصد تخفیف در تعرفه مکالمات ایرانسلی خود، دریافت کنند.

همچنین بدون نیاز به اینترنت و با کمک کدهای دستوری نیز می توانید شارژ ایرانسل خریداری نمایید. براساس این گزارش، مشترکین برای استفاده از این تخفیف‌های هوشمند، لازم است با شماره‌گیری کد دستوری #۱*۱۳۵*، به صورت رایگان به عضویت این سرویس درآیند. محاسبه و اعمال تخفیف مکالمه در این سرویس بر اساس ترافیک شبکه و به صورت هوشمند و در لحظه انجام می‌شود و میزان تخفیف در ساعات غیراوج مصرف و در مناطق دارای ترافیک کمتر شبکه، بیشتر از سایر مناطق و زمان‌ها خواهد بود.

تخفیف های ارائه شده توسط ایرانسل

شارژ ایرانسل را در دو روش مستقیم و کارت شارژ خریداری کنید. در ابتدای تماس، میزان تخفیف هوشمند، به صورت خودکار روی نمایشگر تلفن همراه مشترکین نشان داده می‌شود. ضمن آنکه مشترکین می‌توانند در هر لحظه با شماره‌گیری کددستوری #۰*۱۳۵*، از میزان تخفیف در ساعت فعلی و ساعت آینده مطلع شوند.

همچنین در صورتی که سیستم پخش سلولی (Cell Broadcast) در منوی تنظیمات گوشی مشترک فعال شود، تخفیف طی ساعات و در مکان‌های مختلف به صورت خودکار روی نمایشگر گوشی نشان داده می‌شود.

با کمک خرید اینترنتی شارژ ایرانسل در وقت خود صرفه جویی نمایید مشترکینی که از طرح های تعرفه رنگی ایرانسل استفاده می کنند، پس از پایان مدت طرح تعرفه رنگی خود، می‌توانند عضو جزیره هوشمند ایرانسل شوند. ضمن آنکه در صورت عضویت در جزیره هوشمند ایرانسل امکان استفاده از اعتبار هدیه و یا طرح‌های تخفیفی در تماس‌های ایرانسلی وجود ندارد. مشترکین می‌توانند از اعتبار هدیه شارژ شگفت انگیز برای ارسال پیامک، پیام چندرسانه‌ای و یا خدمات اینترنت همراه استفاده کنند.

بهره مندی از تخفیف های ایرانسل

مشترکینی که قصد خرید اینترنتی شارژ را دارند به سایت etore مراجعه نمایند. مشترکین در هر لحظه می‌توانند برای لغو عضویت در جزیره هوشمند ایرانسل، کددستوری #9*135* را شماره‌گیری کنند. اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات جزیره هوشمند، از طریق وبسایت رسمی ایرانسل قابل مشاهده است.

  • ۹۵/۰۹/۲۲
  • یوسف قاسمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی